PEUGEOT, satış grafiğini artırmaya devam ediyor

PEUGEOT Türkiye, Mart ayında gerçekleştirdiği 8 bin 857 adetlik satış ve yüzde 8,5’lik pazar payı ile satış hacmini genişletmeye devam ediyor. Yılın ilk 3 aylık döneminde de 18 bin 194 adetlik satış ve yüzde 7,7’lik pazar payı elde eden PEUGEOT, yıl sonu için belirlediği 57 bin adetlik satış hedefine doğru hızla ilerliyor.

PEUGEOT, Türkiye pazarında sunduğu birbirinden iddialı modelleriyle dikkatleri üzerine çekiyor. Kısa bir süre önce 408 modeli Türkiye’de satışa sunulmuştu ve marka, Mart ayında elde ettiği satış rakamlarıyla önemli bir başarıya imza attı.

57 bin adetlik satış hedefiyle başlayan PEUGEOT, Mart ayında toplam pazarda 8 bin 857 adetlik satış rakamına ulaştı. Elde ettiği yüzde 8,5’lik pazar payıyla en fazla satış yapan üçüncü marka olmayı başardı. Ayrıca, birinci çeyrek satışlarında da benzer bir başarıya imza atan PEUGEOT, 18 bin 194 adetlik satış ve yüzde 7,7’lik pay ile toplam pazarda dördüncü sırada yer aldı.

PEUGEOT SUV segmentinde de güçlü bir varlık gösteriyor. Yeni SUV modeli 408, lansman döneminde 968 adetlik satış ve C-SUV’de yüzde 6,1’lik paya ulaşarak PEUGEOT’nun SUV liderliği hedefine öncü rol oynuyor. 2008, 3008, 5008 ve yeni 408 ile birlikte tüm SUV segmentlerine damgasını vuran marka, ilk üç ayda gerçekleştirdiği 10 bin 500 adetlik SUV satışı ile yüzde 14,6’lık paya ulaştı.

Binek araç pazarında ağırlığını artıran PEUGEOT, hafif ticari araç segmentinde de güçlü bir artış kaydetti. Mart ayında 1983 adet hafif ticari araç satışı gerçekleştiren PEUGEOT, yüzde 8,0’lık pazar payıyla bu segmentte dördüncülüğe ulaştı. İlk üç aylık dönemde de 4 bin 427 adetlik satışla dördüncü sırada yer alan marka, yüzde 7,6 pazar payını elde etti.

PEUGEOT Türkiye, her geçen gün yeni modelleriyle kendini kanıtlamaya devam ediyor. Marka, Türkiye pazarındaki iddiasını her geçen gün artırarak, yılın sonuna doğru belirlenen satış hedefine hızla yaklaşıyor.

Yorum yapın

tokat haberleri