Hoopla, Geleneksel Satış Kanallarına Yönelik Ürün Tedarik Hizmeti Sunuyor
Türk yapay zekâ tabanlı görüntü tanıma teknolojileri ve perakende analitiği hizmetleri sunan REM People, Hoopla adlı e-ticaret uygulamasına yatırım yaparak geleneksel satış kanallarına yönelik ürün tedarik hizmetleri sunmaktadır. Bu yatırım turunda REM People liderlik ederken, 2 ayrı melek yatırımcı da yer almıştır.
REM People, Yatırımla Birlikte Operasyonunu Büyütüyor
2015 yılında kurulan REM People, yapay zekâ destekli perakende analitiği ve satış verimliliği çözümleri sunan bir şirkettir. REM People, bu yıl aldığı 12 milyon dolarlık yatırım ile yapay zekâ temelli bir perakende teknoloji merkezi olma hedefine doğru ilerlemektedir. Şirket, bu hedef doğrultusunda 4.5 milyon dolarlık yatırım fonunu 5 teknoloji girişimine ayırmıştır.
REM People’nin ilk adımı Hoopla ile gerçekleşmiştir. Hoopla, geleneksel satış kanallarına yönelik ürün tedarik hizmeti sağlayarak perakendecilerin envanter, nakit ve kârlılık yönetimlerini etkilemektedir. Ayrıca, üretici, tedarikçi ve dağıtıcı firmaların ürünlerinin dağıtım ve bulunurluklarını daha düşük operasyonel maliyetlerle artırmaya yardımcı olmaktadır.
Hoopla, Procter&Gamble, Upfield, Lipton, Kotex, Savola Yudum, Kellogg’s, Beypazarı Maden Suları, Unilever, Doğadan ve Ace gibi 40’tan fazla ulusal ve uluslararası tedarikçiyle iş birliği yapmaktadır. Küçük ve orta ölçekli perakendecilere teknolojik çözümler sunarken, tedarikçi firmalara da satış analizleri ile işlerini daha iyi yönetmelerine katkı sağlamaktadır.
Hoopla, Türkiye’de geleneksel satış kanallarına yönelik ürün tedarik hizmeti sunan bir e-ticaret uygulamasıdır. REM People liderliğinde gerçekleştirilen yatırım turunda, Hoopla’ya 1 milyon dolarlık katkıda bulunulmuştur. Hoopla, yapay zekâ tabanlı teknolojileri kullanarak perakende analitiği ve görüntü tanıma hizmetleri sunmaktadır.
REM People, Hoopla aracılığıyla geleneksel satış kanallarına hizmet vermektedir. Bu kanallar arasında küçük-orta marketler, tekel bayiler, kuruyemişçiler, büfeler, kantinler ve ev dışı tüketim yerleri bulunmaktadır. Hoopla, perakendecilerin envanter, nakit ve kârlılık yönetimlerine doğrudan etki ederek işlerini daha verimli hale getirmektedir. Ayrıca, üretici, tedarikçi ve dağıtıcı firmaların ürünlerinin dağıtım ve bulunurluklarını artırmalarına yardımcı olmaktadır.
REM People, Hoopla öncülüğünde hızla büyümektedir. Şirket, Ethos Asset Management’dan aldığı 12 milyon dolarlık yatırım ile yapay zekâ temelli bir perakende teknoloji merkezi olma hedefine doğru ilerlemektedir. Bu doğrultuda, REM People önemli bir yatırım planını hayata geçirerek, 4.5 milyon dolarlık fonu 5 teknoloji girişimine ayırmıştır.
Hoopla, Procter&Gamble, Upfield, Lipton, Kotex, Savola Yudum, Kellogg’s, Beypazarı Maden Suları, Unilever, Doğadan ve Ace gibi önemli tedarikçi firmalarla iş birliği yapmaktadır. Bu sayede, küçük ve orta ölçekli perakendecilere teknolojik çözümler sunarak işlerini daha verimli hale getirmekte ve tedarikçi firmalara da satış analizleriyle işlerini daha iyi yönetmelerine yardımcı olmaktadır.
Hoopla’nın hizmet ağı Türkiye’de hızla yayılmaktadır. Küçük ve orta ölçekli perakendecilerin ve tedarikçi firmaların Hoopla’yı tercih etmesiyle birlikte, Hoopla’nın etkisi ve başarısı daha da artmaktadır. Hoopla, geleneksel satış kanallarında dijital dönüşümü gerçekleştirerek perakende sektöründe önemli bir rol oynamaktadır.