Samsung Galaxy S23 serisi, öncesinde ki S22 serisine kıyasla daha yüksek satış rakamlarına ulaşmayı hedefliyordu ve şirket, bu hedefine en azından ilk etapta ulaşmış görünüyor. S23 serisi, Japonya’da 20 Nisan’da satışa sunulacak. Geri sayımın başlamasıyla birlikte Samsung, serinin şimdiye kadar sergilediği satış performansı konusunda bilgi verdi. Latin Amerika’da S22 serisine kıyasla 1,7 kat, Avrupa ve Orta Doğu’da 1,5 kat, Hindistan’da ise 1,4 kat daha fazla satış yapıldığı açıklandı.
S23 serisi Güney Kore pazarında, S22’ye benzer bir sürede 1 milyon satış rakamına ulaştı. Samsung, bu başarıyı kutlamak adına Güney Kore müşterilerine kupon ve tamir paketi gibi avantajlar sunuyor.
Samsung, Galaxy S23 serisi satışlarından en fazla payı alan modelin S23 Ultra olduğunu bildirdi. Satılan telefonların yüzde 60’ı S23 Ultra, yüzde 20’si S23+ ve yüzde 20’si de S23’den oluştu.
Galaxy S23 serisi, sadece Japonya’da değil, Afrika ve Orta Doğu ülkelerinde de satışa sunulacak. Samsung’un bu ülkelerde de çeşitli ön sipariş avantajları sunması bekleniyor. Bu avantajlar da serinin satışlarını olumlu yönde etkileyen faktörler arasında.
Özetle, Samsung Galaxy S23 serisi beklenenden daha iyi bir satış performansı sergiliyor. Şirket, hedefine ulaşmak için çaba harcadığı için bu başarı kaçınılmaz görünüyor. S23 Ultra modelinin daha popüler olması, Samsung’un gerçekten sağlam bir tasarım sunduğunu göstermektedir.